Serwis on-line, Pomoc zdalna, Pomoc techniczna.
Program TeamViewer (licencja) używany w naszej firmie spełnia wszystkie najwyższe standardy bezpieczeństwa, a samo połączenie jest szyfrowane! Ten niewielki moduł serwisowy zoptymalizowany do świadczenia natychmiastowej pomocy technicznej on-line nie wymaga instalacji. Wystarczy go pobrać i dwukrotnie kliknąć, a następnie podać naszemu serwisantowi posiadany identyfikator i hasło. W ten sposób uzyskujemy zdalny dostęp do Waszego komputera za pośrednictwem Internetu. Pracuje on wtedy tak jakby był przy nim bezpośrednio obecny. Na obydwu komputerach wyświetlany jest dokładnie ten sam obraz więc działania serwisanta są widoczne na Państwa monitorze.
Zachęcamy do skorzystania z najnowszych możliwości serwisu on-line, aby poczuć prawdziwy komfort pracy.
Można to zrobić na kilka sposobów:
- zainwestować w uruchomienie dostępu do jednej godzinnej sesji serwisu on-line,
- zainwestować w abonament np: czterech półgodzinnych sesji w okresie dwóch miesięcy,
- wykorzystać sesje wynikające z podpisanych umów serwisowych z naszą firmą,
- skontakować się z naszym działem
handlowym w celu przygotowania indywidualnej oferty.